Cuma, Ekim 24, 2008

YEĞENİMİN YAPTIĞI TÜRK İŞİ BİR PANO

1 yorum:

gönül dedi ki...

4/9/2006 - slm,
Yazan: isimsiz
gönülcüm bende hafta sonu bekledim senden haber çıkmayınca kemere gittik.hafta sonu da arıza vardı sanırım internete girememiştim mailini bugün okuyabildim.blog turu yapmaya çalışıyorum ama bugünde hiçbir blog açılmıyor bakalım hayırlısı.
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimle
didem


• 27/8/2006 - slm
Yazan: www.blogcu.com/ferdane
hersey muhtesem görünüyo elerinize sagglik


• 27/8/2006 - slm
Yazan: isimsiz
inanilmaz güzel seyler yapiyorsunuz bayildim hersey bir harika ellerinize saglik


• 20/8/2006 - HAYIRLI KANDİLLER
Yazan: fatmaca

Varligi ebedi olan, merhamet sahibi, adaletli Yüce Allah kendisine dua edenleri geri çevirmez. Dualarinizin Rabbin yüce katina iletilmisine vesile olan Miraç kandiliniz mübarek olsun.



• 19/8/2006 - merhaba
Yazan: munev
hayırlı günler sevgili Gönülm nasılsın.sevgi ve selamlar


• 17/8/2006 - Hİİİİİİİ BU HARİKA BİŞİİİ
Yazan: cicibisiiy
NASIL YAPILMIŞ
KULLANILAN MALZEMELERİ ÇÖZEMEDİM EMİN OLAMADIM ÇOK ŞIK AMA
YEĞENİNİN ELLERİNE SAĞLIK CANIM SANA ÇEKMİŞ DESENE
ÖZLEDİM SENİ MESAJ FİLAN DA YOK HANİ
NASILSIN CANISI


• 15/8/2006 - Nakış
Yazan: Berrince
Çok beğendim yiğeninizin ellerine sağlık.
berrince.blogspot.com


• 15/8/2006 - harika
Yazan: mitsuko
yapanin elleri dert gormesin ...gorme firsati saglayan arkadasima da tesekkurler


• 14/8/2006 - selam canım,
Yazan: didems
yeğeninde çok marifetliymiş maşallah ellerine sağlık.çok güzel bir çalışma olmuş.
bannerım için teşekkürler canım sevgilerimle


• 14/8/2006 - harika
Yazan: özhan
çok güzel bir çalışma olmuş.yeğenini ellerine vede gözlerine sağlık.senide öpüyorum.


• 14/8/2006 - pano
Yazan: candan
Gönülcüm ,
yeğeninizin ellerine sağlık çok güzel olmuş,el emeği göz nuru
sevgilerimle,
C:)
www.onebenbirsey.blogspot.com


• 14/8/2006 - merhaba
Yazan: munev
güzel bir hafta diliyorum sevgili Gönül.yegeninin ellerine saglık cok emek istiyen bir is ve cok güzel islenmis. sevgiler


• 14/8/2006 - şahane
Yazan: mamila
gönülcüm sizin aile totan marifetli ne kadar güzel olmuş yeğeninin ellerine sağlık. kardeşim yapıyordu bir ara oldukça zor olduğunu söylerdi ama değer .....