Cuma, Ekim 24, 2008

Benim Objektifimden Şirince -Kuşadası

1 yorum:

gönül dedi ki...

• 19/7/2006 - mrb
Yazan: mehtaptire
Şirince çok güzel bir köy, ben de çok gittim. Geldiğinizi bilseydim sizi Tire'ye davet eder burada ağırlardım. Selçuk'a çok uzak değil. 40 km. uzaklıkta gelceğiniz zaman haberim olsun... Söz mü?


• 13/7/2006 - şirince
Yazan: kuşadalı
1962 kuşadası doğumluyum. şirinceyi defalarca gezdim.
eski rum evleri otantikliğini koruyor.restore edilenler de bile aslına sadık kalınmış.şarabı,ev yemekleri yapan restoranları,el işleri,köylü kadınların hazırladığı kışlık yiyecekler çok güzel.
benim iki yağlı boya tabloma konu oldu şirincenin dar ve taşlı sokakları.yolu bu tarafa düşen herkesin görmesi gereken bir köyümüz ŞİRİNCE.


• 22/6/2006 - :)))
Yazan: cicibisiiy
şirince çok şirinmişşşş
başka fotoğraflar isterisss:))


• 21/6/2006 - Şirince
Yazan: candan
Gönülcüm adı üstünde ne kadar şirin bir belde .doku ne kadar güzel korunmuş.Umarım hep böyle kalır.


• 20/6/2006 - adi gibi guzel
Yazan: mitsuko
gormedim ama THY nin dergisinde sirinceyi tanitan bir yaziyi severek okumustum ...goremedigim icin dehayiflanmistim kendi kendiem kendi ulkemi ne kadar az biliyorum diye...saglicakal kal


• 20/6/2006 - şirince
Yazan: 1712efe
Özhancım geçen ay Kuşadasına gittiğimde gitmiştik Şirinceye gerçekten çok şirin de ben Nişanyanların restore ettiği tarafı çekebildim o evlerin arasında bir butik otel var çok güzel dar yolları küçük bir pazar yeri şarap satan dükkanlar falan var meyve şarapları var orda değişik Kuşadasından çok turist var keyifli bir yer
Nazlı dediğim gibi şirin bir yer şirince


• 20/6/2006 - :)
Yazan: nazlı ( rengarenk )
şirince ne şirin bi yer....


• 20/6/2006 - ne güzel
Yazan: özhan
Canım,
ne zaman gittin şirinceye.Otantik bir görünümü var.Zannedersem şarabı meşhurmuş.
sevgiler