Cuma, Ekim 24, 2008

Sevgili Mamila'mızın sergisi var ;Ellerine sağlık canım!!!!

1 yorum:

gönül dedi ki...

8/8/2006 - selamlar
Yazan: damak tadı
Merhabalar,
Çok güzel bir sergi,daha önceden haberim olsaydı ziyaret ederdim.Ellerinize gönlünüze sağlık..

Sevgilerimle,

Gül


• 28/7/2006 - bennn
Yazan: mamila
canım ya gördüm. harikasın. ya ben senin tel ini alacaktım. sizi görünce beni de şımarttınız unuttum. görüyomusum ben böyleyim işte. bana mail at. tabii bir mahsuru yoksa. dimi canım bende sana maille yazarım. sizi görünce hepten unuttum. evde aklıma geldi.öptüm.


• 27/7/2006 - merhaba
Yazan: munev
Bu günlerin feyzi üzerinize, rahmeti geçmişinize, bereketi evinize, nuru ahiretimize, sıcaklığı yuvamıza dolsun. Kandiliniz mübarek olsun..sevgiler


• 20/7/2006 - canım iyi akşamlar
Yazan: cicibisiiy
yarın yeni evde boya başlıyor iki gün sürecekmiş, pazar orada temizlik pazartesi taşınma sanırım iki gün evde birgün de dışarıda tek iski telekom desem üstüne bu 15 günün kaç gün yatarsam dinlerim bilmiyorum ki:(
yeni evin işi uzadıkça ben abarttım eski evdeki işleri ya:( tüm koltuk ve halıları nasıl yıkamak anlatamam hep abartırım zaten herşeyi:(
iyi ki blog var iyi ki dostlarım var inan ki insanın çok ihtiyacı oluyor buna bazen farkında olmasak da:)


• 4/7/2006 - inanılmazsınız
Yazan: mamila
gönülcüm çok teşekkürler. hangi arkadaşıma gitsem ilanımı görüyorum ne mutluluk. seninkini şimdi nete girince gördüm. böylesi bir destek ,gönül bağı. . çok mutluyum çok. bense teşekkür edebiliyorum ancak .ama çok yürekteeeen. canım beklerim. gününü bildirirsen hep beraber oluruz.. tekrar teşekkür ediyorum