Cuma, Ekim 24, 2008

BLOĞUMUN TANITIMI YAPILMIŞ

http:/www.blogcu.com/sizin BLOGLARINIZ ...
BLOĞUMUN TANITIMINI ÇOK GÜZEL BİR ŞEKİLDE YAPMIŞ KENDİLERİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ELLERİNİZE SAĞLIK
Patchwork (kırkyama) örneklerinin sergilendiği harika bir blog görmek ister misiniz? 1712efe birbirinden güzel birbirinden farklı patcwork çalışmalarını ziyaretçileri ile paylaşıyor.Ayrıca bir çok modelin nasıl yapıldığunıda bulabilirsiniz .Bu güzel blogu hazırladığı için çok teşekkür ederiz.
http://www.blogcu.com/1712efe/

1 yorum:

gönül dedi ki...

7/9/2006 - tebrikler
Yazan: asyacan07
Sizi gerçekten yürekten tebrik ediyorum. Siteniz çok güzel olmuş insanın yılmadan hayatı boyunca hep birşeyler yapabilmesi ne güzel. Emekli olduktan sonra herşeyden elini eteğini çekmektense bu gibi hobilerle uğraşmek hele bunları birde insanlarla paylaşmak çok güzel. Size ailenizle ve torunlarınızla iyi hayırlı kandiller dilerim.Sevgilerimle. Fulya..


• 1/8/2006 - FISTIKIMMMMMMMM
Yazan: cicibisiiy
O RESİMLİ GEÇİŞLERİ DE KOPYALAYIP YAZI EKLE DE YAPIŞTIRABİLİRSİN GÜZEL YAPMIŞLAR O HAREKETLİ RESİMLERİNİ DE BENCE
NASILSIN BUGÜN CANIMCIM BEN BUGÜN DE DOĞALGAZ IN BAZI EKSİKLERİNİ TAMAMLATICAM SANIRIM ARTIK HAFTASONU ELİŞLERİME BAŞLARIM YENİ AHŞAP BOYAMALAR YAPICAM ÇOK ÖZLEDİM GERÇEKTEN


• 31/7/2006 - GÜZEL BİR BLOĞUN ELBETTE TANITIMI DA İSTERİSTEMEZ GÜZEL OLUR
Yazan: cicibisiiy
TANITIMINI DA KOPYALAYIP BURAYA ALSAYDIN YA HATIRA OLARAK CANIM
BEN HENÜZ RESİMLERLE İLGİLİ HİÇBİR ÇALIŞMA YAPMADIM :)
ZATEN BU KONUDA SUGAR AĞBİM NE KADAR KENDİNİ PARALASA DA BEN BU RESİM İŞİNİN İÇİNDEN ÇIKAMIYORUM :(