Çarşamba, Temmuz 02, 2008





Yatak örtümün bloglarına devam ediyorum ....

1 yorum:

gönül dedi ki...

6/6/2006 - Slm.
Yazan: Serpilce
Harika bloglar hepsi birbirinden güzel ellerinize sağlık bitişini merakla bekliyorum .Süper bir örtü olacak.
Fiiyon bloğundan bende fiskos yapmıştım.Kızıma (gelinime)hediye ettim.
Sevgiler.

Serpilce.blogspot.com
Bağlantı

• 6/6/2006 - eline saglik
Yazan: mitsuko
aplikeli olanini kendin mi buldun cok sirin bitince ne guzel olacak kimbilir

Bağlantı

• 6/6/2006 - bekleyeceğim..
Yazan: nazlı ( rengarenk )
sonucu öyle merak ediyorumki, bu güzel tablolar birleşince bi esere dönüşecek bence... kolay gelsin ....
Bağlantı

• 6/6/2006 - Ellerinize,yüreğinize sağlık...
Yazan: izmirim
Ne hoş güzellikler üretmişsin,hayran kaldım doğrusu.El emeği,göz nuruyla ortaya çıkarılan herşey muhteşem.Ben de bekleirm bloklarıma,sevgiler...
Bağlantı

• 6/6/2006 - selam
Yazan: özhan
canım,bu güzellikleri biraraya getir artık.ÇOK GÜZEL BİR ÖRTÜ OLACAK.Ellerine yüreğine sağlık.
Bağlantı

• 8/6/2006 - SELAM
Yazan: nazlı ( rengarenk )

SORMAK İSTEDİĞİM BİŞEY VAR. YATAK ÖRTÜSÜ İÇİN KUMAŞI NASIL HESAPLIYORSUNUZ?

CEVABINIZI rengarenkdantel@gmail.com ADRESİME BEKLEYECEĞİM, ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
Bağlantı

• 11/6/2006 - kırkyama blokları
Yazan: ayseliden
hepside harika olmuş, renk uyumları harika, desenler harika ellerine sağlık.tekjrar tekrar bakmaktan kendimi alamıyorum. çğkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzellerrrrrrrrrrrrrrrr
Bağlantı