Salı, Temmuz 01, 2008







Bazı arkadaşlar benden yıldız masa örtüsünün yapılışını istemişler, anlatmaya çalışacağım .
Öncelikle uyumlu 4 renk kumaşı yıkayıp ütülüyelim,kesme tablamızın üstüne(met)koyalım çizgilere dikkat ederek 4 renktende 5 şer santimlik şeritler keselim resimdeki iki ayrı renk gurubu gibi birleştirelim tersini çevirip dikiş payları aynı yöne yatık ütülüyelim,tekrar metin üstüne yerleştirip metin üstünde ki kırkbeş derecelik açıyı kullanarak verev keselim,her iki gruptan 2 şer adet,sonra bunları resimdeki gibi birleştirelim bir bloğumuz bitti ,bundan 8 adet çalışıp birleştirdiğimizde örtünün göbeği tamam.
Dört köşesi için o köşeyi ölçüp bir kare ölçüsü çıkaralım ondanda 6 adet keselim 4 tanesini köşelere 2 tanesini verev bölerek elde ettiğimiz üçgenleride geri kalan yerlere üçgen birleştirelim, etrafını istediğiniz ebatta bantlar ilave ederek bitirebilirsiniz

1 yorum:

gönül dedi ki...

• 6/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: munev
sevgili Gönül cok güzel bir anlatım bundan daha güzeli olmazdı elıne yuregine saglık.tesekkur ederiz sevıyle kal...
Bağlantı

• 6/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: 1712efe
Sevgili Münevvercim
senin eline sağlık teşekkür ederim
sevgiler
Bağlantı

• 6/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: Serpilce
Makinada yapmak gerçekten kolaymış.
Kalıp çıkarmak, kartona teğellemek ,.teğelleri sökmek ,ince ince dikmek yok .
gerçekten bana çok kolay geldi makinada yapmak.
Çok da güzel anlatmışsınız.En kısa zamanda deneyeceğim.
Sevgilerimle.

Serpilce.blogspot.com
Bağlantı

• 6/4/2006 - superb
Yazan: candan
Gönülcüm bayıldım :)))Çok açık bir anlatım hiç bilmeyenler bile faydalanabilir:))) Sevgiler.
C:)
www.onebenbirsey.blogspot.com
Bağlantı

• 6/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: NALAN KAPLAN
Merhabalar ,elinize sağlık ne güzel anlatmışsınız ilgilenenler için çok yararlı olacaktır.Bu arada sizi sobeledim...
Bağlantı

• 6/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: özhan
canım arkadaşım,
nasılda iş edinmişsin,yeni bir dizayn hazırlamışsın. tekrar kutlarım seni.makinada yapmak gözümde büyüyor. Sivri uçları denk getirmek başlı başına beceri gerektiriyor.
sevgiler
Bağlantı

• 6/4/2006 - ellerine sağlık arkadaşım
Yazan: cicibisiiy
desenler renkler harika
çok emek var doğrusu
kaybolmam kaybolmam kursa başlıyorumda:)
hobi değil bu kez emlakçılık kursu
Bağlantı

• 7/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: sennur
Sevgili Gönül,
Fevkalade güzel anlatmışsınız, elinize, emeğinize sağlık. Çok yararlı olacak.
Sevgiyle kal.
Bağlantı

• 8/4/2006 - selam
Yazan: MEYRACA
ne güzel bir blog ben de yaptıklarınızı çok beğendim tarif de güzel inşallah deneyeceğim bir ara evde kumaş dolu..
sevgiyle kal ellerine yüreğine sağlık
Bağlantı

• 8/4/2006 - teşekkür
Yazan: 1712efe
Arkadaşlar
bıraktığınız yorumlar ve beğenileriniz beni çok mutlu ediyor
hepinize teşekkürler ediyorum yapmak isteyenlerede takıldıkları bir şey olursa yardımcı olurum
sevgiler
Bağlantı

• 8/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: özge
Allah kolaylık versin gerçekten makinada yapmak elde yapmaktan daha zor geliyor bana,anne valla iyi uğraşıyorsun bunlarla ben yapamıyorum.Ama senin anlatış tarzın çok güzel hiç bilmeyen birisi bile biraz uğraşsa yapabilir.Neyse çenem düştü sana kolay gelsin.
Bağlantı

• 9/4/2006 - kandil
Yazan: munev
sevgili kardesim mübarek mevlid kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim saglık ve sevgıyle kal...
Bağlantı

• 9/4/2006 - kandilin mübarek olsun
Yazan: MEYRACA
Dertlerimiz kum tanesi kadar küçük, sevinçlerimiz Nisan yağmuru kadar bol olsun. Bu mübarek geceniz sevapla dolsun. Kandiliniz mübarek olsun.
Bağlantı