Çarşamba, Temmuz 02, 2008





PUF PUF ÖRTÜNÜN YAPILIŞI
Efe ye yaptığım pufuduk araba örtüsünün yapılışını rica etmişti Nazlı arkadaşım, onu görüntülemeye çalıştım.
Önce bir astar kumaş ben ince amerikan kullanıyorum birde üstünde gözükecek kumaş astardan 10cm lik kareler üstteki kumaştan 13cm lik kareler hazırlıyoruz astar karenin üstüne kumaşımızı koyup köşeleri üstüste gelecek şekilde iğneliyelim, üstteki kumaşımızım 3 cm lik fazlasını köşelerden 1 cm geride olacak şekilde her iki köşede de pliler yapalım, teyelliyelim kaç tane blog yapacaksak yapıp birbirlerine makinada birleştirelim. Örtünün tersini çevirip astar kumaşın ortasından küçük bir artı şeklinde keselim burdan elyafımızı duldurup kestiğimiz yeri çırpma şeklinde dikelim. Etrafının bandını yapıp astarlayalım. BİTTİ.

1 yorum:

gönül dedi ki...

1/5/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: munev
eline yüregine saglık arkadasım cok güzel bir anlatım oldu.sagolasın sevgıler
Bağlantı

• 1/5/2006 - olamaaz
Yazan: Nazlı ( rengarenk )
bendemi bi sorun var bilemiyorum ama resimlerin hiç biri açılmıyor. tarifin için teşekkür ederim kendi kendime deneyeceğim takıldığım yer olursa dönebilirim size diiimii?
Bağlantı

• 1/5/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: 1712efe
Nazlı
bende görünüyor bilmiyorum neden göremiyorsun ama bir şey sormak istersen tabiki sorabilirsin kolay gelsin
Bağlantı

• 1/5/2006 - rica
Yazan: Nazlı ( rengarenk ),
resimleri e-posta adresime atabilirmisiniz? rengarenkdantel@gmail.com
Bağlantı

• 1/5/2006 - slm
Yazan: hobibahcesi
merhaba oncelikle dogum gununuzu kutlar nice mutlu yıllar dilerim...sanlıurfa hakkında siteme cok seyler ekleyecegim.Bundan emin olabilirsiniz tesekkurler..
Bağlantı

• 1/5/2006 - iyi geceler
Yazan: munev
http://us4all.50webs.com/smilies/linkspagina.htm bak derimsevgiler
Bağlantı

• 15/5/2006 - pufpuf örtü
Yazan: boncukbebe
Ellerinize sağlık ne kadar güzel yapmışsınız, bizde bu şekilde bebek örtüsü yapsak kızmazsınız değilmi.))))
Bağlantı

• 16/5/2006 - puf puf örtü
Yazan: 1712efe
Boncukbebe bu örtünün yapılışına kadar paylaştıktan sonra kimseye yapma demek gibi bir şey söylemeyi düşünmem isterseniz yapabilirsiniz tabi
sevgiler
Bağlantı

• 4/2/2007 - merhabalar..
Yazan: pakdeniz
şuanda elimde yarım kalan bu çalışma için sizden bilgi alamak isterim. 1 desen li 2 pembe tonlu 3 farklı bu karelerden hazırlıyorum. ama kızıma yatak örtüsü için çok kare hazırlamam lazım.. neyse bunları yanyan dikerek birletirip dediğiniz gibi içini elyaflayıp çırpma şeklinde kapatacağım pekii örtünün astarı ve kendrını nasıl yaapcağım acaba yardımcı olursanız sevinirim. kursa gidiyordum ayrıldım eve makina aldım evde devam etmek istiyorum ve kareleri kesmek çok zor daire şeklinde makasa aldığım halde çok zor oluyoo bir yöntemi varmıı
sevgiler
pelin