Çarşamba, Temmuz 02, 2008




ELDE BİRLEŞTİRME BLOG YAPIMI
Birkaç gün önce bir mail aldım Altınoluk Zeytindalı gurubunun bir üyesi Gül hanımdan bloğumdan ulaşmamış bana fiyonk forumdaki kullanıcı adım yamaci dan tahminle ulaşmış kardeşlik ve barış yorganı yaptıklarını Derya Baykalı izleyenler görmüştür sanırım, blog yapmamı rica etmiş. Yorgana blog hazırlarken bir kaç resim çektim hiç bilmiyenler fikir sahibi olabilirler en azından.
Önce yapacağımız deseni bir kağıda çizip ben milimetrik kağıt kullanıyorum düzgün oluyor kağıdı kesiyoruz ,kumaşın üzerine koyup kumaşı kesiyoruz, kumaşı kağıda teyelliyoruz, çırpma şeklinde birbirlerine birleştiriyoruz .Bu şekilde kaç blog yapacak isek yapıp hepsini birleştiriyoruz sonra arkadaşlarımızı çağırıp o teğelleri söküyoruz kağıtları arkalarından çıkarıyoruz hepsi bu!

1 yorum:

gönül dedi ki...

28/4/2006 - merhaba
Yazan: munev
eline saglık sevgili Gönül herzamanki gibi cok güzel ve bi okdarda zora benziyor bana öyle geldi.eline yüregine saglık.sevgiler
Bağlantı

• 28/4/2006 - teşekkür
Yazan: 1712efe
Canım arkadaşım
zor değil ben iş edindim onu sana öğreticeğim seninde bana öğreticeklerin var unutma ellerine sağlık
sevgiler
Bağlantı

• 28/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: sennur
Sevgili Gönül,
Bu iş epey emekli, ne güzel detaylı resimler eklemişsin. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.
Bağlantı

• 28/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: özhan
eline sağlık Gönülcüm.Altıgenler bana yıllar öncesini anımsattı.onlarla başlamıştım. hala duruyorlar.Anlatım,sunum çok iyi.tebrikler.
sevgiler
Bağlantı

• 28/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: Manolya
Hepsi bu diye bitince kolaymis gibi algilaniyor ama bakinca... Sayenizde kötü de olsa birseyler deneyecegim. Elde yapilanlar isin tersinden çirpma dikiliyor galiba. Evdeki kumaslara bir bakayim, insallah yakinda.
Sevgiler
Bağlantı

• 28/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: candan
gönülcüm hemen geldim inanılmaz ayrıntı vermişsin eline sağlık zeytindalı grubunu derya gibide izlemiştim programda verdikleri tel no var arzu edenler olursa yayınlayabilirim.hem patch work hem de örgüden sevgi battaniyesi yapıyorlardı sanırım,allahhh tel no nerde acep hemen arayayım:))))))
sevgilerimle
bebek blog
www.onebnbirsey1.blogspot.com
Bağlantı

• 28/4/2006 - teşekkür
Yazan: 1712efe
Sevgili Şennur
elde yapmak gerçekten emekli 2 blok 2 günümü aldı halbuki makinada 1 günde masa örtüsü yapardım ama eldede düzgün oluyor
Özhancım altıgenler örtü haline gelmeden duruyorlarsa halledelim onları
Manolya bütün umudum sen ile Münevver hanımda zaten Candan garanti yapar saymıyorum onun için birisi yapsa faydam oldu diyeceğim
Candancım dün çıkan aktuelde var barış yorganının resmi ve telefonları sağol canım öbür bloğuna baktım güzel de ağlıyordu ben ordayken gördünmü kutu doldu
Bağlantı

• 28/4/2006 - altigen
Yazan: mitsuko
ben debir yatak ortusu yaptim ben de degil kardesime verdim biz kalip olarak hazir plastikleri kullanip kumasi kesiyor ve yine altigenden yapilmis kartonumsu kagida ,burada set halinde satiliyor ,tegelliyoruz ,,,ben bu rada 0.7 mm lik altigenleri birlestirip birsey yapamayi deniyorum .kolay kolay bitecege benzemiyor

ayrinili gosterdigin diger deseni begendim denemek isterim ...ama kurstaki hocanin verdigi odevleri bitiremedim daha ....
yaptuikalrin cok guzel eline saglik...
Bağlantı

• 28/4/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: 1712efe
Sevgili Mitsuko
yorumuna teşekkürler ama sen 0.7mm lik altıgeni deniyorsan tebrikler benim hocam yapmıştı bir örtü harika olmuştu dediğin gibi biraz zor biter dediğin kalıplar burdada var kağıtlarda var ama oldukca pahallı benim alışveriş ettiğim yerde bütün ürünler amerikan malı herşeyde bulunuyor ama ancak kumaşları alıyorum kalıpları kendim çıkarıyorum
sevgiler sana
Bağlantı

• 29/4/2006 - Merhaba
Yazan: begonya35
Bloğun çok güzel olmuş.
Bağlantı

• 30/4/2006 - Teşekkür
Yazan: e1y3
Bloğuma uğramışsınız teşekkür ederim.Sizin çalışmalarınızda harika.Çok beğendim. Sık sık görüşmek üzere. Aliye.
Bağlantı

• 30/4/2006 - çok hoş
Yazan: ÖZGE
Gerçekten çok beğendiğim bir model.Ben bu modelden oğluma oda takımı yapmıştım çok hoş duruyor bence . Ellerine sağlık annecim.
Bağlantı

• 1/5/2006 - slm
Yazan: hobibahcesi
calısmalarınız cok guzel ellerinize saglık yureginize saglık bende yeni bir blog yapmaya calıstım girip dolasır ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim
Bağlantı

• 2/5/2006 - Başlıksız Yorum
Yazan: Burcu(hobikeyfi)
Sizin patchworklerin uyumu muhtesem oluyor bence. Bazi patchworklerin uzerlerindeki kumaslar birbirine uymuyor, o zaman o kadar da begenmiyorum. Ama bu pembeli beni bitirdi. Gercekten de cok begendim Ellerinize saglik :)
Bağlantı

• 11/5/2006 - merhaba
Yazan: aysenhome
çok güzel anlatmişsınızda ben çırpma hakkında bi şey bilmiyorum nasıl yapılıyo bana anlatabilirseniz çok sevinirim sevgiler
Bağlantı

• 14/9/2006 - tanışmak isterim
Yazan: fazilet çoban
okadar güzel olmuşki hayran oldum sizinle tanışmak istiyorum sizden öğreneceyim çok seyvar banayazarsanız çok mimnetar olurum ben denizlide oturuyorum adresim:faziletcoban@ttnet.netrt
Bağlantı