Cuma, Ekim 24, 2008

PİKE

1 yorum:

gönül dedi ki...

14/8/2006 - Eline sağlık
Yazan: yeğeninden
Pikende diğer çalışmaların gibi çok güzel olmuş eline sağlık.Senin ve arkadaşlarının çalışmalarını görünce (panomda sitede yayınlanınca)sayende yeniden elişine başladım.


• 13/8/2006 - ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM HARİKA OLMUŞ
Yazan: cicibisiiy
BAYAN YETENEK??
NASILSIN CANIM?


• 13/8/2006 - merhaba
Yazan: munev
iyi pazarlar hersey gönlünce olsun sevgili kardesim sevgiler


• 11/8/2006 - süpersinnn
Yazan: Serpilce
Ellerine sağlık arkadaşım.çok ama çok güzel olmuş.iyi günlerde kullan.
Sevgiler.öptüm.

Serpilce.blogspot.com


• 11/8/2006 - merhaba
Yazan: munev
tesekkürler sevgili Gönül baktım ve sizlerle gurur duyuyorum.cok sagol saglık ve sevgiyle kal...


• 10/8/2006 - pike
Yazan: fidelya(emine)
ellerinize sağlık çok güzel olmuş.ne kadar beceriklisiniz.


• 9/8/2006 - ne guzel
Yazan: mitsuko
sicak degil burasi oldukca serin der gibi insanin sarilasi gelen bir pike ellerine saglik


• 8/8/2006 - süperrrrrr
Yazan: mamila
gönülcüm harikasın. döktürmüşsün yine ellerine sağlık . akşamki mesele candan jet marka uçurtması ile bize gelecekti .uçuş rotası verdim ama herhalde uyumuş kalmış . bende terasta el sallamak için bekledim .....işte böyle


• 8/8/2006 - yine konuşturmuşsun
Yazan: özhan
Gönülcüm,harika olmuş.ellerine ,gözlerine sağlık.Formatı da halletmişsin,tebrikler.benim başım hala belada.
sevgiler


• 8/8/2006 - merhaba
Yazan: munev
sevgili Gönülüm hem cok güzel yaptıgın icin hemde ekledigin icin ellerine saglık..herzamanki gibi cok güzel iyi günlerde kullan insaallah.saglık ve sevgiyle kal...


• 8/8/2006 - pike
Yazan: candan
Gönülcümm çokk güzel olmuş harika renklerine de bayıldım.Eh mavi olsun da ne olursa olsun e birde sarı neymişş en büyük Fener başka büyük yok.Veeee Ellerinize sağlık iyi günlerde kullanın.sevgilerimle.